lipca 16, 2019

2. Neon dress




Kolor neonowy jest totalnym hitem tego sezonu.
Macie coś neonowego w swojej szafie ? Czy raczej stawiacie na neutralne, bardziej bezpieczne kolory?
Ja lubię czasami szaleć i stwierdziłam, że tego lata raczej będę stawiać na żywsze kolory.
Ale neony mogą być również w dodatkach. Jeśli ktoś nie czuje się w takich kolorach, to warto do zwykłej stylizacji dodać jakiś drobny dodatek.
Ostatnio on-line znalazłam wiele cudownych kolczyków w żywych kolorach i muszę się w takie zaopatrzyć.

Póki co moje stylizacje nie są niczym nadzwyczajnym, ale obiecuję się rozkręcić.
Już mam kilka sztosowych pomysłów i mam nadzieję, że faktycznie będzie to wyglądało tak rewelacyjnie jak sobie wyobrażam.

Dobrej nocki kochani!!








Skóra- Bershka (stara kolekcja)
Sukienka- Mohito
Nerka- Zara
Buty- Monczi shop

6 komentarzy:

  1. Sukienka jest świetna, a całość prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks a lot :D

    you look absolutelly great :D loved all combo!
    I'm new GFC hope you can follow me back!

    NEW TIPS POST | DO YOU LINE UP IN THIS?!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Neony są bardzo modne :) Sukienka świetnie komponuje się z ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajnie, że można ją nosić naprawdę do wielu rzeczy :)

      Usuń
  4. Faktycznie sukienka ma świetny kolor :D

    OdpowiedzUsuń