lipca 23, 2019

3. White jacket


Hej kochani!
Dałam sobie wyzwanie 30 dni bez słodyczy i co prawda dzisiaj jest dopiero 5 dzień,
to i tak jestem z siebie bardzo dumna .
Od porodu minęło 5 miesięcy, więc postanowiłam, że teraz konkretnie trzeba zadbać o figurę,
ale i nie tylko, bo trzeba pamiętać, że najważniejsze jest nasze zdrowie !!
Pod koniec września mam wakacje z (nie)mężem i nie ukrywam, że chcę chociaż troszkę wyglądać dobrze w bikini .
Muszę wam powiedzieć, że to dopiero kilka dni, a ja naprawdę zaczynam czuć się zdecydowanie lepiej. 
Także polecam wam takie wyzwanie, bo warto.

 .
.
.
Dzisiaj chciałabym wam pokazać prostą stylizację z kolejnym hitem tego sezonu, czyli
tzw. kolarzówkami .
Zaopatrzyłam się w kilka par w różnych kolorach i co prawda zazwyczaj ubieram je na siłownie,
to czasami zdarzy się, że wystylizuję je do ubioru codziennego.


Uciekam robić kolacyjkę i niedługo spać, 
a wam życzę spokojnego wieczoru







Kurteczka- Adidas
Koszulka- Adisas
Kolarzówki- SheIn
Buty-  Karl Lagerfeld
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz