lipca 12, 2019

1. Pierwszy post

Powróciłam !
Nie będę pisać, który to już raz, ale teraz to już mam zamiar tu zostać.
Nie czerpię od nikogo inspiracji, chcę  tu pokazać całą siebie.
Owszem, lubię przeglądać strony czy instagramy z trendami modowymi, ale jedynie co czerpię,
to rzeczy, które są w modzie, natomiast od początku do końca tworzę swój styl.
Najprawdopodobniej dla was będzie on po prostu zwykły, ale dla mnie, to czasami wyzwanie,
bo czasami są rzeczy, które na pierwszy rzut oka odrzucam myśląc, że nigdy bym tego nie ubrała,
a później wystarczy, że coś ubiorę na siebie dodam parę dodatków i jestem zakochana.

Żeby nie było, to nie będę próbowała na siłę być kolejną Jess Mercedes czy też Maffashion;)
Oczywiście bardzo je lubię i szanuję .

Ja często odkładałam blogowanie właśnie z tego powodu, że bałam się, że inni będą się śmiali z tego co robię, no ale czy powinnam się tym przejmować ?
Teraz już wiem, że nie, bo chcę robić to co lubię nie blokując się przez INNYCH.



Dzisiaj chciałabym wam pokazać stylizację z pomarańczową eko-skórą, którą wyhaczyła moja mama na wyprzedaży z zary.
Myślę, że całkiem nieźle wygląda do spódniczki,
ale to już wy oceńcie sami .






Okulary: SheIn
Koszulka: H&M
Skóra: Zara
Spódniczka: One Teaspoon
Buty: Tommy Hilfiger










 

6 komentarzy: